Jelnyelvi tolmácsszolgáltatás a Generalinál

Tudta-e Ön, hogy amennyiben a Generali Biztosító szolgáltatásait veszi igénybe, a biztosító által jelnyelvi tolmácsot biztosítunk siket és nagyothalló ügyfeleink részére? Biztosításkötéskor és az ügyintézések során egyedi kérésre segítséget nyújtunk jelnyelvi tolmácsszolgáltatás igényléséhez.

Ehhez nincs másra szükség, mint a formanyomtatvány letöltése után kinyomtatva eljuttatni hozzánk, ezután mi továbbítjuk a Generali felé a benyújtott igénylőlapot. Kérésére segítünk Önnek kitölteni, amennyiben felkeres bennünket irodánkban vagy telefonon.

Videó megtekintése

A videó szövege

Kedves Ügyfeleink!

A Generali Biztosító felelős vállalatként kiemelt figyelmet kíván fordítani arra, hogy a siket és nagyothalló ügyfelek is zökkenőmenetesen intézhessék biztosítási ügyeiket, kárbejelentéseiket. Ezért ügyfélszolgálatainkon biztosításkötéskor és ügyintézés során egyedi kérésre segítséget nyújtunk jelnyelvi tolmácsszolgáltatás igényléséhez. A jelnyelvi tolmács segít az ügyintézés zavartalan lebonyolításában és az iratértelmezésben. A térítésmentes jelnyelvi tolmácsszolgáltatás igényléséhez a Generali által rendszeresített (nem kötelező) formanyomtatvány a honlapunkról tölthető le, vagy kérés esetén a Generali képviselője kinyomtatja az igénylőlapot, segít annak kitöltésében, és továbbítja az adott ellátási területen működő tolmácsszolgálatnak. Honlapunkon letölthető a Magyarországon működő jelnyelvi tolmácsszolgálatok listája is.

Forrás: Generali.hu